PRIVĀTUMA POLITIKA
1.
Pamata
noteikumi
1.1. Sabiedrība ar ierobežotu
atbildību "SGM" (turpmāk – Sabiedrība) aizsargā un ievēro savu
klientu privātumu, atbilstoši Sabiedrības personas datu aizsardzības
noteikumiem (turpmāk - Privātuma politika) un normatīvajam regulējumam,
kas attiecas uz personas datu aizsardzību, t.sk. ievērojot 2016. gada 27.
aprīļa Eiropas Parlamenta un Padomes regulu (ES) 2016/679 Par fizisku personu
aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti.
1.2. Klienta personas datu pārzinis
ir Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "SGM" (reģistrācijas nr.: 40003679748,
adrese: Rīga, Daugavgrīvas iela 68A - 52, LV-1007, e-pasts: info@discomania.lv).
1.3. Klients var jebkurā brīdi
iebilst Privātuma politikas nosacījumiem, tas ir, nepiekrist viņa datu
izmantošanai Privātuma politikā noteiktajā kārtībā, elektroniski nosūtot
Sabiedrībai rakstveida paziņojumu. Jebkurā gadījumā, ja klients pilnībā vai
tikai daļēji nepiekrītat Privātuma politikai, ieteicams klientam neizmantot
Sabiedrības tīmekļa vietni www.discomania.lv un/vai mobilo lietotni un/vai
Sabiedrības sociālo tīklu kontus.
1.4. Apmeklējot Sabiedrības interneta
vietni www.discomania.lv, Sabiedrības klientam nepieciešams apstiprināt savu
piekrišanu sīkdatņu izmantošanai.
1.5. Sabiedrība vērš uzmanību, ka
gadījumā, ja klients, izvēloties Sabiedrības pakalpojumus un produktus, kā arī veicot
pasūtījumu, nesniedz nepieciešamos personas datus, pirkumu veikšana, pasūtījuma
izpilde, dalība akcijās un konkursos var tikt ir ierobežota vai pat neiespējama.
2.
Sabiedrības
klientu personas datu izmantošana
Sabiedrība apkopo šādus
datus un veic šādas darbības:
|
Datu izmantošanas mērķis: |
2.1. Klienta vārds, uzvārds, maksātāja adrese,
piegādes adrese un kontaktinformācija (e-pasta adrese, tālruņa numurs, sociālo
tīklu konts) |
|
Saziņa ar klientu, tam pasūtot preci un ievadot
savus datus, bet neveicot apmaksu.
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 1
(vienu) gadu pēc komunikācijas ar klientu pēdējās dienas. |
Datus izmanto saziņai ar klientu, lai sniegtu
nepieciešamās konsultācijas par jautājumiem, kas saitīti ar preču pasūtījumu
un/vai pasūtījuma apmaksas procesu. |
Pasūtījumu sagatavošana tā saņemšanai preču
izsniegšanas vietā; preču piegāde klientam uz tā norādīto maksātāja un/vai
piegādes adresi; rēķinu un pavadzīmju izrakstīšana.
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 10
(desmit) gadus no darījuma izpildes dienas. |
Datus izmanto Sabiedrības uzņemto līgumsaistību
ar klientu izpildei. |
Informācijas par produktiem un pakalpojumiem sūtīšana
klientam (uz klienta norādīto e-pastu, uz sociālo tīklu platformu kontiem; sūtot
sms vai zvanot uz tālruņa numuru; sūtot informāciju pa pastu).
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 2
(divus) gadus no klienta piekrišanas saņemšanas dienas vai līdz šīs piekrišanas
atsaukšanai. |
Datus izmanto, lai informētu klientu par
Sabiedrības pakalpojumiem un uzlabotu Sabiedrības pakalpojumu kvalitāti. Informācija
tiek sniegta klientam tikai ar tā piekrišanu. |
Saziņa ar klientu par veiktā pasūtījuma
izpildes gaitu un/vai pakalpojumu kvalitātes novērtējumu.
|
Datus izmanto Sabiedrības uzņemto
līgumsaistību ar klientu izpildei, kā arī ar mērķi uzlabot Sabiedrības
pakalpojumu kvalitāti. |
Dažādu akciju un konkursu organizācija.
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 2
(divus) gadus pēc attiecīgas akcijas vai konkursa beigām, bet balvu
laimēšanas gadījumā – ne ilgāk kā 10 (desmit) gadus pēc balvas nodošanas
klientam dienas. |
Datus izmanto Sabiedrības uzņemto
līgumsaistību ar klientu izpildei, kā arī piemērojamo tiesību aktu prasību
izpildei (balvu laimēšanas gadījumā).
|
Klienta identifikācija, tam veicot pasūtījumu
pa tālruni.
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 1
(vienu) gadu pēc komunikācijas ar klientu pēdējās dienas. |
Datus izmanto saziņai ar klientu par
jautājumiem, kas saitīti ar preču pasūtījumu un/vai pasūtījuma apmaksas
procesu. |
Krāpniecības risku novēršana un konstatēšana.
|
Datus izmanto ar mērķi iespēju robežās novērst
iespējamo krāpšanu un konstatētu krāpšanas gadījumus, tādējādi aizsargājot
Sabiedrības un klientu intereses. |
|
|
2.2. Informācija par klienta interesēm,
dzīvesvietu, dzimumu un dzimšanas datumu |
|
Klienta vecuma precizēšana. Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 2
(divus) gadus no klienta pēdējās pieslēgšanās savam kontam dienas vai no
pēdējā darījuma veikšanas dienas (ņemot vērā to, kurš datums būs vēlāks). |
Datus izmanto ar mērķi nodrošināt, ka Sabiedrības
interneta vietnē pieejamos pakalpojumus izmanto tikai tādas personas, kas ir
vecākas par 14 gadiem.
|
Klientu segmentēšana, personalizētu
piedāvājumu sniegšana.
|
Datus izmanto ar mērķi nodrošināt klientu
interesēm pēc iespējas piemērotākos piedāvājumus. Klientiem ar viņu
piekrišanu var tikt sūtīti speciāli pielāgoti tiešā mārketinga piedāvājumi.
Klients jebkurā brīdi atsaukt savu
piekrišanu 1.2. un 1.3.punktā noteiktajā kārtībā. |
Klientu aptaujas, pakalpojumu kvalitātes
novērtēšana.
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 2
(divus) gadus no klienta piekrišanas saņemšanas dienas vai tik ilgi, kamēr
atsauksiet šo piekrišanu. |
Datus izmanto ar mērķi veiktas aptaujas pakalpojumu
kvalitātes novērtēšanai. Klients jebkurā brīdi atsaukt savu piekrišanu dalībai
šādā aptaujā 1.2.punktā noteiktajā kārtībā. |
|
|
2.3. Klienta maksājuma informācija |
|
Naudas pieņemšana un atmaksa.
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 10
(desmit) gadiem no attiecīgās operācijas veikšana dienas. |
Datus izmanto ar mērķi sekmīgi izpildīt
Sabiedrības līgumsaistības pret klientiem. |
Krāpniecības risku novēršana un konstatēšana.
|
Datus izmanto ar mērķi iespēju robežās novērst
iespējamo krāpšanu un konstatētu krāpšanas gadījumus, tādējādi aizsargājot Sabiedrības
un klientu intereses. |
|
|
2.4. Klienta komunikācijas ar Sabiedrību
vēsture (klienta nodotā informācija, piemēram, pa
tālruni (telefonsarunas vai atstātās balss ziņas ieraksts, kad klients zvana
uz Sabiedrības klientu apkalpošanas līniju vai kad klientam zvana Sabiedrības
darbinieki) vai izmantojot e-pastu)
|
|
Pakalpojumu un palīdzības sniegšana ar mērķi nodrošināti
pastāvīgi kvalitatīvu apkalpošanas servisu.
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 2
(divus) gadu no komunikācijas beigām. |
Datus izmanto ar mērķi nodrošināt, lai
Sabiedrība varētu sekmīgi izpildīt savas līgumsaistības pret klientu;
nodrošināt pierādījumus gadījumiem, ja rodas strīds par kalpojumu kvalitāti
un/vai par klienta līgumsaistību izpildi. |
|
|
2.5. Pirkuma un darbību vēsture (klienta pirkumi, skatītās preces, grozā
saglabātās preces un darbības, izmantojot e-pastu pastu, interneta vietni un
lietojumprogrammas) |
|
Preču pārdošana.
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 2
(divus) gadus no klienta pēdējās pieslēgšanās savam kontam dienas vai no
pēdējā darījuma veikšanas dienas (ņemot vērā to, kurš datums būs vēlāks). Informāciju par klienta skatītajām precēm tiek
glabāta 30 dienas. |
Datus izmanto ar mērķi nodrošināt, lai
Sabiedrība varētu sekmīgi izpildīt savas līgumsaistības pret klientu (šim
mērķim tiek izmantota tikai klienta pirkuma vēsture). |
Pakalpojumu sniegšana, naudas atmaksa.
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 2
(divus) gadus no klienta pēdējās pieslēgšanās savam kontam dienas vai no
pēdējā darījuma veikšanas dienas (ņemot vērā to, kurš datums būs vēlāks). |
Datus izmanto ar mērķi nodrošināt, lai
Sabiedrība varētu sekmīgi izpildīt savas līgumsaistības pret klientu (šim
mērķim tiek izmantota tikai klienta pirkuma vēsture). |
Atgādinājumu sūtīšana par pirkumu grozu.
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 90
(deviņdesmit) dienas pēc klienta pēdējās pieslēgšanās savam kontam dienas vai
līdz atteikšanās no šādiem e-pastiem brīdim. |
Datus izmanto ar mērķi atgādināt klientam, par
pirkuma grozā ir atstātajām precēm. Klients jebkurā brīdi var atsaukt savu
piekrišanu dalībai šādā aptaujā Privātuma politikas 1.2. un 1.3.punktā
noteiktajā kārtībā.
|
Personalizētu piedāvājumu sniegšana, aptauju
veikšana.
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 2
(divus) gadus no klienta piekrišanas saņemšanas dienas vai līdz šīs
piekrišanas atsaukšanai. |
Datus izmanto ar mērķi uzlabot Sabiedrības
klientu servisu. Klients jebkurā brīdi var atsaukt savu piekrišanu dalībai
šādā aptaujā Privātuma politikas 1.2. un 1.3.punktā noteiktajā kārtībā.
|
|
|
2.6. Informācija par klienta iekārtu Informācija, kuru klients sniedz, veicot
Sabiedrības interneta vietnes pārlūkošanu, izmantojot Sabiedrības lietojumprogrammu,
tostarp arī interneta protokola (IP) adrese un iekārtas tips, ekrāna
izšķirtspēja un (izvēloties informācijas koplietošanu ar mums) klienta atrašanās
vietas dati, kā arī informācija par to, kā klients izmanto Sabiedrības
interneta vietni un lietojumprogrammu.
|
|
Sabiedrības lietojumprogrammas un interneta
vietnes pilnveide; noklusējumu opciju noteikšana.
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 2
(divus) gadus no klienta pēdējās pieslēgšanās savam kontam dienas vai no
pēdējā darījuma veikšanas dienas (ņemot vērā to, kurš datums būs vēlāks). |
Datus izmanto ar mērķi uzlabot Sabiedrības
klientu servisu. |
Sabiedrības interneta vietnes un
lietojumprogrammas aizsardzība.
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 2
(divus) gadus no klienta pēdējās pieslēgšanās savam kontam dienas vai ne
ilgāk par 10 (desmit) gadiem no darījuma veikšanas dienas (ņemot vērā to,
kurš datums būs vēlāks). |
Datus izmanto ar mērķi iespēju robežās novērst
iespējamo krāpšanu un konstatētu krāpšanas gadījumus, tādējādi aizsargājot
klientu intereses. |
|
|
2.7. Informācija, kas tiek saņemta,
pieslēdzoties ar “Google” un “Facebook” |
|
Pieslēgšanās Sabiedrības interneta vietnei un
lietojumprogrammām izmantojot “Google” un “Facebook” vietnes (no minēto
pakalpojumu sniedzējiem Sabiedrība saņem nepieciešamos pieslēgšanās datus).
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 2
(divus) gadus no klienta pēdējās pieslēgšanās savam kontam dienas vai no
pēdējā darījuma veikšanas dienas (ņemot vērā to, kurš datums būs vēlāks). |
Datus izmanto ar mērķi uzlabot Sabiedrības
klientu servisu. |
|
|
2.8. Informācija, kas tiek apstrādāta,
klientam izmantojot Sabiedrības lietojumprogrammu |
|
Sabiedrības interneta vietnes darbības
uzlabošana. Klienta dati šim mērķim tiek apstrādāti atbilstoši
augstāk minētajiem datu apstrādes noteikumiem. Tiek apstrādāti klienta dati,
kas saistīti ar lietojumprogrammu darbību, kā arī klienta atrašanās vietas
dati, ja šādai personas datu apstrādei klients ir devis atļauju. Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 2
(divus) gadus no klienta pēdējās pieslēgšanās savam kontam dienas vai no
pēdējā darījuma veikšanas dienas (ņemot vērā to, kurš datums būs vēlāks). |
Datus izmanto ar mērķi uzlabot Sabiedrības
klientu servisu. Klients jebkurā brīdi Privātuma politikas 1.2.
un 1.3.punktā noteiktajā kārtībā var atsaukt lietojumprogrammai dotās
atļaujas par klienta personas datu iegūšanu, izmantojot savas iekārtas
programmu iestatījumus vai to dzēšot. |
|
|
2.9. Lojalitātes karšu un lojalitātes
programmu informācija |
|
Dalība lojalitāšu programmās. Lojalitātes karšu, lojalitātes programmu un
citi dati šim mērķim nepieciešamie dati tiek uzglabāti konkrētās lojalitātes
programmas noteikumos noteiktajos termiņos. |
Datus izmanto ar mērķi uzlabot Sabiedrības
klientu servisu.
Dalība lojalitātes programmās ļauj klientam iegādāties
preces par izdevīgākām cenām, kā arī krāt lojalitātes punktus un vēlāk tos
izmantot pirkumu veikšanai veikalā, un izmantot citus lojalitātes programmas
sniegtos labumus. Lojalitātes programmas administrēšanas un
izpildes nolūkā personas dati tiek apstrādāti, pamatojoties uz līguma noslēgšanu
un izpildi ar programmas dalībnieku. |
|
|
2.10. Klienta personas datu apstrāde sociālo
tīklu kontos |
|
Komunikācija ar klientu izmantojot Sabiedrības
sociālo tīklu kontus. Sabiedrības kontos tiek apstrādāta klienta
sniegtos klienta sociālo tīklu kontu datus – konta vārdu, konta profila
fotogrāfiju, klienta izteiktās reakcijas (“patīk”) publicētai informācijas,
klienta atstātos komentārus, Sabiedrības kontā klienta publicēto saturu
(piemēram, ja komentāros klients dalās
ar fotogrāfijām vai videoierakstiem). Spēļu un konkursu organizēšanas nolūkā
Sabiedrība apstrādā klienta personas datus tā atbilstoši šīs Privātuma
politikas noteikumiem. Personas dati, kurus klients sniedz, veicot
noteiktas darbības sociālajos tīklos, tiek apstrādāti un uzglabāti saskaņā ar
sociālo tīklu pārvaldītāju paredzēto kārtību un to paredzētajos termiņos, un
mēs nekādi nevaram to ietekmēt. |
Datus izmanto ar mērķi uzlabot Sabiedrības
klientu servisu, informācijas apmaiņu ar klientu, piemēram, informējot par
Sabiedrības darbību, jaunumiem. Klients jebkurā brīdi var nepiekrist minētajai
personas datu apstrādei sociālajos tīklos sociālo tīklu pārvaldītāju
paredzētajā kārtībā. |
3.
Sabiedrības
klientu personas datu nodošana trešajām personām
3.1. Klienta dati tiek atklāti
trešajām personām tikai būtiskos gadījumos, kā izskaidrots turpmāk.
3.2. Klienta personas dati var tikt
nodoti sekojošo kategoriju datu saņēmējiem:
3.2.1. Jebkurai Sabiedrības grupas
sabiedrībai;
3.2.2. Sabiedrības apdrošinātājiem un
profesionāliem konsultantiem saistībā ar riska vadību, profesionālām
konsultācijām vai ar mērķi uzlabot un nodrošināt savas un klientu tiesiskās
intereses;
3.2.3. Maksāšanas pakalpojumu
sniedzējiem (datus par preču pirkšanu saistītajām finanšu operācijām). Maksāšanas
pakalpojumu sniedzējiem Sabiedrība sniedz minētos datus tik lielā mērā, cik tas
nepieciešams maksājuma operāciju veikšanai, naudas atmaksāšanai, sūdzību
skatīšanai vai AML un sankciju prasību izpildei;
3.2.4. Specifisku pakalpojumu sniegšanas
nolūkā klienta personas dati var tikt nodoti citiem pakalpojumu sniedzējiem,
piemēram, interneta vietnes mitināšanas pakalpojumu sniedzējiem,
kurjerdienestiem, serveru un to tehniskās uzturēšanas pakalpojumu sniedzējiem,
e-pasta pakalpojumu sniedzējiem, jaunumu vēstuļu sūtīšanas, aptauju veikšanas,
sociālo tīklu kontu administrēšanas, klientu apkalpošanas centru, datu
aizsardzības amatpersonas pakalpojumu sniedzējiem;
3.2.5. Valsts iestādēm likumā
noteiktajos gadījumos.
3.3. Sabiedrība sadarbojas tikai ar
tādiem pakalpojumu sniedzējiem, kuri ir ieviesuši (vai apņemas) ieviest
attiecīgus tehniskos un organizatoriskos pasākumus, kas nodrošinās tādu datu
apstrādes drošības līmeni, kas atbilst fizisko personu, kuru dati tiks apstrādāti
saskaņā ar datu apstrādes līgumu, tiesību un brīvību pārkāpšanas riskam, un
šāda datu apstrāde atbildīs Vispārīgās datu aizsardzības regulas prasībām.
3.4. Klienta personas dati var tikt
nodoti trešajām personām ne tikai iepriekš norādītajos gadījumos, bet arī Sabiedrībai
pildot savas juridiskās saistības, kā arī, ja rodas nepieciešamība aizsargāt klienta
vai citu personu intereses. Tiešā mārketinga nolūkā klienta personas dati ar klienta
piekrišanu var tikt nodoti Sabiedrības partneriem, kuri sniedz mums mārketinga
pakalpojumus.
3.5. Šajā nodaļā norādītie datu
saņēmēji var atrasties arī ārpus Latvijas Republikas, Eiropas Savienības vai
Eiropas ekonomiskās telpas robežām, ievērojot, ka klienta personas dati var
tikt nodoti tikai tādām trešajām personām, kuras ievēro Vispārīgās datu
aizsardzības regulā noteiktās prasības.
3.6. Sabiedrības sociālo tīklu
konti jaunumu un informācijas izplatīšanai, spēļu un konkursu organizēšanai un
statistiskās informācijas analīzei. Par personas datu apstrādi un savu kā datu
subjekta tiesību iedzīvināšanu klients var vērsties pie Sabiedrības, izmantojot
šajā Privātuma politikā norādīto kontaktinformāciju.
3.7. Sabiedrības sociālo tīklu
pārzinis apkopo statistikas datus par sociālā tīkla lietotāju darbībām
(kopējais skatījumu skaits, “patīk” nospiešanas, reakcijas uz ierakstiem,
videoierakstu skatījumi, valsts un pilsēta, valoda, vecums, intereses,
uzvedība, izmantotās ierīces, dzimums u. tml.). Šie statistikas dati ir
pieejami Sabiedrībai. Sabiedrība un sociālo tīklu “Facebook” un “Instagram”
pārzinis (Facebook Ireland Ltd., 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour
Dublin 2 Īrija) ir kopīgi datu pārziņi. Par datu apstrādes informācijas, kopīgu
datu pārziņu vienošanās nosacījumu sniegšanu un datu subjektu tiesību
iedzīvināšanu ir atbildīgs uzņēmums Facebook Ireland Ltd. Minēto informāciju klients
var atrast attiecīgā sociālā tīkla interneta vietnē.
4.
Personas
datu glabāšanas laiks
Visos gadījumos
klientu personas dati tiek aizsargāti ne ilgāk, kā tas ir nepieciešams konkrētu
mērķu sasniegšanai, ievērojot Privātuma politikas noteikumus.
5.
Sabiedrības
klientu informēšana par Sabiedrības darbību (mārketinga paziņojumi)
5.1. Mārketinga paziņojumi tiek
nosūtīti klientam tikai ar tā piekrišanu. Paziņojumi tiek sūtīt izmantojot e-pastu,
SMS, zvanot, izmantojot sociālo tīklu platformas. Paziņojumi tiek sūtīti
klientiem nolūkā tos informēt par Sabiedrības jaunumiem, produktiem, kā arī
pakalpojumu kvalitātes izvērtēšanai.
5.2. Klients var jebkurā brīdī
atteikties no minēto mārketinga paziņojumu saņemšanas, šādā kārtībā:
5.2.1.
sazinoties ar Sabiedrību pa e-pastu: info@sgm.lv vai izmantojot atsaukšanas saiti paziņojumā, kas
nosūtīts klientam pa e-pastu;
5.2.2.
sazinoties ar Sabiedrības pārstāvjiem.
5.3. Atsakoties no tiešā mārketinga
paziņojumiem, Sabiedrība atjauno klienta personas datu apstrādes iestatījumus,
lai tiešā mārketinga paziņojumi klientam vairs netiktu sūtīti.
5.4. Klientam jāņem vērā, ka interneta
veikals www.discomania.lv ir saistīts citiem
pakalpojumu sniedzējiem (piemēram, norēķinu sistēmām u.tml.), tādēļ Sabiedrības
sistēmās apstrādājamo personas datu atjaunošana var ilgt vairākas dienas.
5.5. Klientam jāņem vērā, ka pēc
atteikšanās no tiešā mārketinga paziņojumiem, Sabiedrība turpinās klientam sniegt
informāciju, kas saistīta ar klienta veiktajiem pasūtītajiem (piemēram, par
pasūtījumu izpildes gaitu u.tml.).
6.
Klienta
tiesības
6.1. Klientam primāri ir šādas ar
personas datu aizsardzības tiesības:
6.1.1.
tiesības
saņemt informāciju par personas datu apstrādi;
6.1.2.
tiesības
iepazīties ar saviem personas datiem, kurus Sabiedrība uzglabā;
6.1.3.
tiesības
pieprasīt labot klienta personas datus, kurus Sabiedrība glabā (lielāko daļu no
tiem klients vara labot pats personīgi, pieslēdzoties savam kontam);
6.1.4.
tiesības
lūgt Sabiedrībai dzēst klienta personas datus (“tiesības būt aizmirstam”);
6.1.5.
tiesības
ierobežot klienta personas datu apstrādi;
6.1.6.
tiesības
nepiekrist, lai tiktu apstrādāti klienta personas dati;
6.1.7.
tiesības
nepiekrist, lai klienta personas dati tiek apstrādāti tiešā mārketinga nolūkos;
6.1.8.
tiesības
atsaukt piekrišanu par klienta personas datu apstrādi.
6.2. Gadījumā, ja klientam rodas jautājumi par savu personas datu aizsardzības tiesību realizāciju, klients var sazināties ar Sabiedrību info@discomania.lv
6.3. Klienta tiesības saņemt informāciju
par personas datu apstrādi. Informācija par klienta personas datu apstrādi
klientam primāri tiek sniegta datu apkopošanas brīdī.
6.4. Klienta tiesības iepazīties ar
saviem personas datiem, kurus Sabiedrība apstrādā. Klientam ir tiesības
saņemt no Sabiedrības apstiprinājumu par to, vai Sabiedrība apstrādā klienta datus.
Klientam ir tiesības iepazīties ar apstrādājamiem personas datiem un
informāciju par to apstrādi, piemēram, ar personas datu apstrādes mērķi, ar
personas datu kategorijām, ar personas datu saņēmējiem. Sabiedrība šādā
gadījumā izsniegs klienta personas datu kopiju. Klientam ir tiesības saņemt
savus personas datus sistematizētā, parasti izmantojamā un datorizēti nolasāmā
formātā, ievērojot, ka šīs tiesības klients nevar izmantot tādā veidā un
gadījumos, kad tas var negatīvi ietekmēt citu personu tiesības. Sabiedrībai ir
tiesības atteikties sniegt klientam tā pieprasītos datus, ja to liedz normatīvo
aktu prasības.
6.5. Klienta tiesības pieprasīt
labot klienta personas datus, kurus Sabiedrība uzglabā. Klientam ir tiesības lūgt
Sabiedrībai precizēt savus personas datus.
6.6. Klienta tiesības dzēst savus personas
datus. Klients šīs tiesības var izmantot, ja: (1) personas dati vairs nav
nepieciešami, lai tiktu sasniegti mērķi, kuriem tie tika vākti vai kā citādi
apstrādāti; (2) klients atsauc savu piekrišanu un nav cita likumīga pamata datu
apstrādei; (3) klients nepiekrīt, ka personas dati tiktu apstrādāti, lai
sasniegtu likumīgās Sabiedrības vai trešās puses intereses; (4) personas dati
tiek apstrādāti tiešā mārketinga nolūkos, (5) personas dati tika apstrādāti
nelikumīgi; (6) personas datiem ir jābūt dzēstiem saskaņā ar Sabiedrībai piemērojamo
tiesību aktu prasībām.
6.7. Klienta tiesības ierobežot klienta
datu apstrādi. Klients šīs tiesības var izmantot šādos gadījumos: (1) lai apstrīdētu
personas datu precizitāti; (2) klients nepiekrīt, ka tie tiek apstrādāti,
pamatojoties uz likumīgām Sabiedrības vai trešās puses interesēm, līdz tiks
pārbaudīts klienta nepiekrišanas pamatojums. Ierobežojot personas datu
apstrādi, Sabiedrība turpina uzglabāt klienta personas datus, taču neturpina to
apstrādi, izņemot: (1) ar klienta piekrišanu; (2) saistībā ar juridisko prasību
celšanu, izpildi un aizstāvēšanu; (3) lai aizsargātu citu personu tiesības.
6.8. Klienta tiesības nepiekrist,
lai tiktu apstrādāti klienta personas dati. Ja klients izsaka
nepiekrišanu, Sabiedrība neturpina personas datu apstrādi, izņemot gadījumus,
kad dati tiek apstrāde ir obligāta, pamatojoties uz normatīvo aktu prasībām.
6.9. Klienta tiesības nepiekrist,
ka klienta personas dati tiek apstrādāti tiešā mārketinga nolūkos (ieskaitot
profilēšanu tiešā mārketinga nolūkos). Ja klients tam nepiekrītat, Sabiedrība vairs
neapstrādās klienta personas datus šajos nolūkos.
6.10.
Gadījumā,
ja klients vēlas iesniegt sūdzību datu aizsardzības uzraudzības iestādei,
klientam jāvēršas Valsts datu aizsardzības inspekcijā. Neskatoties uz minēto,
Sabiedrības politika ir jebkuru datu apstrādes problēmu jautājumu sākotnēji
risināt kopīgi ar klientu, tādējādi atrodot klientam un Sabiedrībai savstarpēji
piemērotu risinājumu.
7.
Sīkdatņu
izmantošanas kārtība
7.1. Sabiedrības interneta vietnē
tiek izmantotas sīkdatnes. Tie ir maza apjoma datu faili, kas tiek ierakstīti
klienta datorā, kas palīdz Sabiedrībai ātrāk un uzticamāk sniegt saturu. Gadījumos,
kad klients apmeklē Sabiedrības vietni, izmanto Sabiedrības pakalpojumus,
lietojumprogrammas, rīkus vai paziņojumu pārraides kanālus, Sabiedrība vai tās pilnvarotie
pakalpojumu sniedzēji var izmantot sīkdatnes, kas palīdz Sabiedrībai uzlabot
klientu apkalpošanas servisu, kā arī tas tiek darīts reklāmas nolūkos.
7.2. Parasti sīkdatnēs netiek
glabāta nekāda informācija, kas varētu tieši identificēt lietotāja identitāti,
taču klienta personīgā informācija, kuru Sabiedrība apstrādā, var tikt saistīta
ar klienta datora vai citu iekārtu izmantošanu, tostarp ar interneta vietņu
pārlūkošanu un citu ar sīkdatņu palīdzību iegūto un uzglabājamo informāciju.
7.3. Sabiedrība izmanto šādus
klienta sīkdatņu pārvaldīšanas veidus:
7.3.1.
Ārējie avoti;
7.3.2.
Pārlūka
iestatījumi;
7.3.3.
Sabiedrības
interneta vietnes sīkdatnes.
7.4. Sabiedrība var sadarboties ar
trešajām pusēm, kurām ar Sabiedrības atļauju ir iespēja interneta vietnēs vai Sabiedrības
pakalpojumu sniegšanu vietās, lietojumprogrammās un rīkos izvietot trešo pušu
sīkdatnes. Šo pakalpojumu sniedzēji Sabiedrībai ļauj uzlabot klientu servisu,
t.sk. tiesību aizsardzību. Minētajām trešo pušu sīkdatnēm tiek attiecīgi piemērota
trešo pušu privātuma politika, tādēļ Sabiedrība neuzņemamas nekādu atbildību
par trešo pušu sīkdatņu privātuma noteikumiem.
8.
Bērnu
personas datu apstrādes kārtība
8.1. Sabiedrības interneta vietnes
ietvaros sniegtie pakalpojumi ir paredzēti tikai personām, kuras ir vecākas par
14 gadiem. Atsevišķās lojalitātes programmās vai konkursa nosacījumos var būt
paredzēta cita, augstāka vai minimālā dalībnieku vecuma robeža. Tiešā
mārketinga ziņojumiem var piekrist tikai personas, kas ir sasniegušas 18 gadu
vecumu.
8.2. Gadījumā, ja Sabiedrībai būs
pamatotas šaubas, ka tā apstrādā tādu personu datus, kuras ir jaunākas, nekā ir
iepriekš norādīts, Sabiedrība dzēsīs šos personas datus no datu bāzēm.
9.
Sabiedrības
Privātuma politikas izmaiņas
9.1. Sabiedrība pastāvīgi pārskata
un uzlabo savu Privātuma politiku, tādēļ tā var tikt mainīta.
9.2. Gadījumā, kad Privātuma
politikā tiek veiktas izmaiņas, Sabiedrība par to paziņo savā interneta vietnē.
Atjaunots: 28.04.2023.