PRIVĀTUMA POLITIKA
1. Pamata noteikumi
1.1. Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "SGM" (turpmāk – Sabiedrība) aizsargā un ievēro savu klientu privātumu, atbilstoši Sabiedrības personas datu aizsardzības noteikumiem (turpmāk - Privātuma politika) un normatīvajam regulējumam, kas attiecas uz personas datu aizsardzību, t.sk. ievērojot 2016. gada 27. aprīļa Eiropas Parlamenta un Padomes regulu (ES) 2016/679 Par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti.
1.2. Klienta personas datu pārzinis ir Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "SGM" (reģistrācijas nr.: 40003679748, adrese: Rīga, Daugavgrīvas iela 68A - 52, LV-1007, e-pasts: info@sgm.lv).
1.3. Klients var jebkurā brīdi iebilst Privātuma politikas nosacījumiem, tas ir, nepiekrist viņa datu izmantošanai Privātuma politikā noteiktajā kārtībā, elektroniski nosūtot Sabiedrībai rakstveida paziņojumu. Jebkurā gadījumā, ja klients pilnībā vai tikai daļēji nepiekrītat Privātuma politikai, ieteicams klientam neizmantot Sabiedrības tīmekļa vietni www.discomania.lv un/vai mobilo lietotni un/vai Sabiedrības sociālo tīklu kontus.
1.4. Apmeklējot Sabiedrības interneta vietni www.discomania.lv, Sabiedrības klientam nepieciešams apstiprināt savu piekrišanu sīkdatņu izmantošanai.
1.5. Sabiedrība vērš uzmanību, ka gadījumā, ja klients, izvēloties Sabiedrības pakalpojumus un produktus, kā arī veicot pasūtījumu, nesniedz nepieciešamos personas datus, pirkumu veikšana, pasūtījuma izpilde, dalība akcijās un konkursos var tikt ir ierobežota vai pat neiespējama.
2. Sabiedrības klientu personas datu izmantošana
Sabiedrība apkopo šādus datus un veic šādas darbības:
| Datu izmantošanas mērķis: |
2.1. Klienta vārds, uzvārds, maksātāja adrese, piegādes adrese un kontaktinformācija (e-pasta adrese, tālruņa numurs, sociālo tīklu konts) | |
Saziņa ar klientu, tam pasūtot preci un ievadot savus datus, bet neveicot apmaksu.
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 1 (vienu) gadu pēc komunikācijas ar klientu pēdējās dienas. | Datus izmanto saziņai ar klientu, lai sniegtu nepieciešamās konsultācijas par jautājumiem, kas saitīti ar preču pasūtījumu un/vai pasūtījuma apmaksas procesu. |
Pasūtījumu sagatavošana tā saņemšanai preču izsniegšanas vietā; preču piegāde klientam uz tā norādīto maksātāja un/vai piegādes adresi; rēķinu un pavadzīmju izrakstīšana.
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 10 (desmit) gadus no darījuma izpildes dienas. | Datus izmanto Sabiedrības uzņemto līgumsaistību ar klientu izpildei. |
Informācijas par produktiem un pakalpojumiem sūtīšana klientam (uz klienta norādīto e-pastu, uz sociālo tīklu platformu kontiem; sūtot sms vai zvanot uz tālruņa numuru; sūtot informāciju pa pastu).
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 2 (divus) gadus no klienta piekrišanas saņemšanas dienas vai līdz šīs piekrišanas atsaukšanai. | Datus izmanto, lai informētu klientu par Sabiedrības pakalpojumiem un uzlabotu Sabiedrības pakalpojumu kvalitāti. Informācija tiek sniegta klientam tikai ar tā piekrišanu. |
Saziņa ar klientu par veiktā pasūtījuma izpildes gaitu un/vai pakalpojumu kvalitātes novērtējumu.
| Datus izmanto Sabiedrības uzņemto līgumsaistību ar klientu izpildei, kā arī ar mērķi uzlabot Sabiedrības pakalpojumu kvalitāti. |
Dažādu akciju un konkursu organizācija.
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 2 (divus) gadus pēc attiecīgas akcijas vai konkursa beigām, bet balvu laimēšanas gadījumā – ne ilgāk kā 10 (desmit) gadus pēc balvas nodošanas klientam dienas. | Datus izmanto Sabiedrības uzņemto līgumsaistību ar klientu izpildei, kā arī piemērojamo tiesību aktu prasību izpildei (balvu laimēšanas gadījumā).
|
Klienta identifikācija, tam veicot pasūtījumu pa tālruni.
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 1 (vienu) gadu pēc komunikācijas ar klientu pēdējās dienas. | Datus izmanto saziņai ar klientu par jautājumiem, kas saitīti ar preču pasūtījumu un/vai pasūtījuma apmaksas procesu. |
Krāpniecības risku novēršana un konstatēšana.
| Datus izmanto ar mērķi iespēju robežās novērst iespējamo krāpšanu un konstatētu krāpšanas gadījumus, tādējādi aizsargājot Sabiedrības un klientu intereses. |
| |
2.2. Informācija par klienta interesēm, dzīvesvietu, dzimumu un dzimšanas datumu | |
Klienta vecuma precizēšana. Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 2 (divus) gadus no klienta pēdējās pieslēgšanās savam kontam dienas vai no pēdējā darījuma veikšanas dienas (ņemot vērā to, kurš datums būs vēlāks). | Datus izmanto ar mērķi nodrošināt, ka Sabiedrības interneta vietnē pieejamos pakalpojumus izmanto tikai tādas personas, kas ir vecākas par 14 gadiem. |
Klientu segmentēšana, personalizētu piedāvājumu sniegšana.
| Datus izmanto ar mērķi nodrošināt klientu interesēm pēc iespējas piemērotākos piedāvājumus. Klientiem ar viņu piekrišanu var tikt sūtīti speciāli pielāgoti tiešā mārketinga piedāvājumi. Klients jebkurā brīdi atsaukt savu piekrišanu 1.2. un 1.3.punktā noteiktajā kārtībā. |
Klientu aptaujas, pakalpojumu kvalitātes novērtēšana.
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 2 (divus) gadus no klienta piekrišanas saņemšanas dienas vai tik ilgi, kamēr atsauksiet šo piekrišanu. | Datus izmanto ar mērķi veiktas aptaujas pakalpojumu kvalitātes novērtēšanai. Klients jebkurā brīdi atsaukt savu piekrišanu dalībai šādā aptaujā 1.2.punktā noteiktajā kārtībā. |
| |
2.3. Klienta maksājuma informācija | |
Naudas pieņemšana un atmaksa.
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 10 (desmit) gadiem no attiecīgās operācijas veikšana dienas. | Datus izmanto ar mērķi sekmīgi izpildīt Sabiedrības līgumsaistības pret klientiem. |
Krāpniecības risku novēršana un konstatēšana.
| Datus izmanto ar mērķi iespēju robežās novērst iespējamo krāpšanu un konstatētu krāpšanas gadījumus, tādējādi aizsargājot Sabiedrības un klientu intereses. |
| |
2.4. Klienta komunikācijas ar Sabiedrību vēsture (klienta nodotā informācija, piemēram, pa tālruni (telefonsarunas vai atstātās balss ziņas ieraksts, kad klients zvana uz Sabiedrības klientu apkalpošanas līniju vai kad klientam zvana Sabiedrības darbinieki) vai izmantojot e-pastu)
| |
Pakalpojumu un palīdzības sniegšana ar mērķi nodrošināti pastāvīgi kvalitatīvu apkalpošanas servisu.
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 2 (divus) gadu no komunikācijas beigām. | Datus izmanto ar mērķi nodrošināt, lai Sabiedrība varētu sekmīgi izpildīt savas līgumsaistības pret klientu; nodrošināt pierādījumus gadījumiem, ja rodas strīds par kalpojumu kvalitāti un/vai par klienta līgumsaistību izpildi. |
| |
2.5. Pirkuma un darbību vēsture (klienta pirkumi, skatītās preces, grozā saglabātās preces un darbības, izmantojot e-pastu pastu, interneta vietni un lietojumprogrammas) | |
Preču pārdošana.
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 2 (divus) gadus no klienta pēdējās pieslēgšanās savam kontam dienas vai no pēdējā darījuma veikšanas dienas (ņemot vērā to, kurš datums būs vēlāks). Informāciju par klienta skatītajām precēm tiek glabāta 30 dienas. | Datus izmanto ar mērķi nodrošināt, lai Sabiedrība varētu sekmīgi izpildīt savas līgumsaistības pret klientu (šim mērķim tiek izmantota tikai klienta pirkuma vēsture). |
Pakalpojumu sniegšana, naudas atmaksa.
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 2 (divus) gadus no klienta pēdējās pieslēgšanās savam kontam dienas vai no pēdējā darījuma veikšanas dienas (ņemot vērā to, kurš datums būs vēlāks). | Datus izmanto ar mērķi nodrošināt, lai Sabiedrība varētu sekmīgi izpildīt savas līgumsaistības pret klientu (šim mērķim tiek izmantota tikai klienta pirkuma vēsture). |
Atgādinājumu sūtīšana par pirkumu grozu.
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 90 (deviņdesmit) dienas pēc klienta pēdējās pieslēgšanās savam kontam dienas vai līdz atteikšanās no šādiem e-pastiem brīdim. | Datus izmanto ar mērķi atgādināt klientam, par pirkuma grozā ir atstātajām precēm. Klients jebkurā brīdi var atsaukt savu piekrišanu dalībai šādā aptaujā Privātuma politikas 1.2. un 1.3.punktā noteiktajā kārtībā.
|
Personalizētu piedāvājumu sniegšana, aptauju veikšana.
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 2 (divus) gadus no klienta piekrišanas saņemšanas dienas vai līdz šīs piekrišanas atsaukšanai. | Datus izmanto ar mērķi uzlabot Sabiedrības klientu servisu. Klients jebkurā brīdi var atsaukt savu piekrišanu dalībai šādā aptaujā Privātuma politikas 1.2. un 1.3.punktā noteiktajā kārtībā.
|
| |
2.6. Informācija par klienta iekārtu Informācija, kuru klients sniedz, veicot Sabiedrības interneta vietnes pārlūkošanu, izmantojot Sabiedrības lietojumprogrammu, tostarp arī interneta protokola (IP) adrese un iekārtas tips, ekrāna izšķirtspēja un (izvēloties informācijas koplietošanu ar mums) klienta atrašanās vietas dati, kā arī informācija par to, kā klients izmanto Sabiedrības interneta vietni un lietojumprogrammu.
| |
Sabiedrības lietojumprogrammas un interneta vietnes pilnveide; noklusējumu opciju noteikšana.
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 2 (divus) gadus no klienta pēdējās pieslēgšanās savam kontam dienas vai no pēdējā darījuma veikšanas dienas (ņemot vērā to, kurš datums būs vēlāks). | Datus izmanto ar mērķi uzlabot Sabiedrības klientu servisu. |
Sabiedrības interneta vietnes un lietojumprogrammas aizsardzība.
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 2 (divus) gadus no klienta pēdējās pieslēgšanās savam kontam dienas vai ne ilgāk par 10 (desmit) gadiem no darījuma veikšanas dienas (ņemot vērā to, kurš datums būs vēlāks). | Datus izmanto ar mērķi iespēju robežās novērst iespējamo krāpšanu un konstatētu krāpšanas gadījumus, tādējādi aizsargājot klientu intereses. |
| |
2.7. Informācija, kas tiek saņemta, pieslēdzoties ar “Google” un “Facebook” | |
Pieslēgšanās Sabiedrības interneta vietnei un lietojumprogrammām izmantojot “Google” un “Facebook” vietnes (no minēto pakalpojumu sniedzējiem Sabiedrība saņem nepieciešamos pieslēgšanās datus).
Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 2 (divus) gadus no klienta pēdējās pieslēgšanās savam kontam dienas vai no pēdējā darījuma veikšanas dienas (ņemot vērā to, kurš datums būs vēlāks). | Datus izmanto ar mērķi uzlabot Sabiedrības klientu servisu. |
| |
2.8. Informācija, kas tiek apstrādāta, klientam izmantojot Sabiedrības lietojumprogrammu | |
Sabiedrības interneta vietnes darbības uzlabošana. Klienta dati šim mērķim tiek apstrādāti atbilstoši augstāk minētajiem datu apstrādes noteikumiem. Tiek apstrādāti klienta dati, kas saistīti ar lietojumprogrammu darbību, kā arī klienta atrašanās vietas dati, ja šādai personas datu apstrādei klients ir devis atļauju. Dati šim mērķim tiek uzglabāti ne ilgāk kā 2 (divus) gadus no klienta pēdējās pieslēgšanās savam kontam dienas vai no pēdējā darījuma veikšanas dienas (ņemot vērā to, kurš datums būs vēlāks). | Datus izmanto ar mērķi uzlabot Sabiedrības klientu servisu. Klients jebkurā brīdi Privātuma politikas 1.2. un 1.3.punktā noteiktajā kārtībā var atsaukt lietojumprogrammai dotās atļaujas par klienta personas datu iegūšanu, izmantojot savas iekārtas programmu iestatījumus vai to dzēšot. |
| |
2.9. Lojalitātes karšu un lojalitātes programmu informācija | |
Dalība lojalitāšu programmās. Lojalitātes karšu, lojalitātes programmu un citi dati šim mērķim nepieciešamie dati tiek uzglabāti konkrētās lojalitātes programmas noteikumos noteiktajos termiņos. | Datus izmanto ar mērķi uzlabot Sabiedrības klientu servisu.
Dalība lojalitātes programmās ļauj klientam iegādāties preces par izdevīgākām cenām, kā arī krāt lojalitātes punktus un vēlāk tos izmantot pirkumu veikšanai veikalā, un izmantot citus lojalitātes programmas sniegtos labumus. Lojalitātes programmas administrēšanas un izpildes nolūkā personas dati tiek apstrādāti, pamatojoties uz līguma noslēgšanu un izpildi ar programmas dalībnieku. |
| |
2.10. Klienta personas datu apstrāde sociālo tīklu kontos | |
Komunikācija ar klientu izmantojot Sabiedrības sociālo tīklu kontus. Sabiedrības kontos tiek apstrādāta klienta sniegtos klienta sociālo tīklu kontu datus – konta vārdu, konta profila fotogrāfiju, klienta izteiktās reakcijas (“patīk”) publicētai informācijas, klienta atstātos komentārus, Sabiedrības kontā klienta publicēto saturu (piemēram, ja komentāros klients dalās ar fotogrāfijām vai videoierakstiem). Spēļu un konkursu organizēšanas nolūkā Sabiedrība apstrādā klienta personas datus tā atbilstoši šīs Privātuma politikas noteikumiem. Personas dati, kurus klients sniedz, veicot noteiktas darbības sociālajos tīklos, tiek apstrādāti un uzglabāti saskaņā ar sociālo tīklu pārvaldītāju paredzēto kārtību un to paredzētajos termiņos, un mēs nekādi nevaram to ietekmēt. | Datus izmanto ar mērķi uzlabot Sabiedrības klientu servisu, informācijas apmaiņu ar klientu, piemēram, informējot par Sabiedrības darbību, jaunumiem. Klients jebkurā brīdi var nepiekrist minētajai personas datu apstrādei sociālajos tīklos sociālo tīklu pārvaldītāju paredzētajā kārtībā. |
3. Sabiedrības klientu personas datu nodošana trešajām personām
3.1. Klienta dati tiek atklāti trešajām personām tikai būtiskos gadījumos, kā izskaidrots turpmāk.
3.2. Klienta personas dati var tikt nodoti sekojošo kategoriju datu saņēmējiem:
3.2.1. Jebkurai Sabiedrības grupas sabiedrībai;
3.2.2. Sabiedrības apdrošinātājiem un profesionāliem konsultantiem saistībā ar riska vadību, profesionālām konsultācijām vai ar mērķi uzlabot un nodrošināt savas un klientu tiesiskās intereses;
3.2.3. Maksāšanas pakalpojumu sniedzējiem (datus par preču pirkšanu saistītajām finanšu operācijām). Maksāšanas pakalpojumu sniedzējiem Sabiedrība sniedz minētos datus tik lielā mērā, cik tas nepieciešams maksājuma operāciju veikšanai, naudas atmaksāšanai, sūdzību skatīšanai vai AML un sankciju prasību izpildei;
3.2.4. Specifisku pakalpojumu sniegšanas nolūkā klienta personas dati var tikt nodoti citiem pakalpojumu sniedzējiem, piemēram, interneta vietnes mitināšanas pakalpojumu sniedzējiem, kurjerdienestiem, serveru un to tehniskās uzturēšanas pakalpojumu sniedzējiem, e-pasta pakalpojumu sniedzējiem, jaunumu vēstuļu sūtīšanas, aptauju veikšanas, sociālo tīklu kontu administrēšanas, klientu apkalpošanas centru, datu aizsardzības amatpersonas pakalpojumu sniedzējiem;
3.2.5. Valsts iestādēm likumā noteiktajos gadījumos.
3.3. Sabiedrība sadarbojas tikai ar tādiem pakalpojumu sniedzējiem, kuri ir ieviesuši (vai apņemas) ieviest attiecīgus tehniskos un organizatoriskos pasākumus, kas nodrošinās tādu datu apstrādes drošības līmeni, kas atbilst fizisko personu, kuru dati tiks apstrādāti saskaņā ar datu apstrādes līgumu, tiesību un brīvību pārkāpšanas riskam, un šāda datu apstrāde atbildīs Vispārīgās datu aizsardzības regulas prasībām.
3.4. Klienta personas dati var tikt nodoti trešajām personām ne tikai iepriekš norādītajos gadījumos, bet arī Sabiedrībai pildot savas juridiskās saistības, kā arī, ja rodas nepieciešamība aizsargāt klienta vai citu personu intereses. Tiešā mārketinga nolūkā klienta personas dati ar klienta piekrišanu var tikt nodoti Sabiedrības partneriem, kuri sniedz mums mārketinga pakalpojumus.
3.5. Šajā nodaļā norādītie datu saņēmēji var atrasties arī ārpus Latvijas Republikas, Eiropas Savienības vai Eiropas ekonomiskās telpas robežām, ievērojot, ka klienta personas dati var tikt nodoti tikai tādām trešajām personām, kuras ievēro Vispārīgās datu aizsardzības regulā noteiktās prasības.
3.6. Sabiedrības sociālo tīklu konti jaunumu un informācijas izplatīšanai, spēļu un konkursu organizēšanai un statistiskās informācijas analīzei. Par personas datu apstrādi un savu kā datu subjekta tiesību iedzīvināšanu klients var vērsties pie Sabiedrības, izmantojot šajā Privātuma politikā norādīto kontaktinformāciju.
3.7. Sabiedrības sociālo tīklu pārzinis apkopo statistikas datus par sociālā tīkla lietotāju darbībām (kopējais skatījumu skaits, “patīk” nospiešanas, reakcijas uz ierakstiem, videoierakstu skatījumi, valsts un pilsēta, valoda, vecums, intereses, uzvedība, izmantotās ierīces, dzimums u. tml.). Šie statistikas dati ir pieejami Sabiedrībai. Sabiedrība un sociālo tīklu “Facebook” un “Instagram” pārzinis (Facebook Ireland Ltd., 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour Dublin 2 Īrija) ir kopīgi datu pārziņi. Par datu apstrādes informācijas, kopīgu datu pārziņu vienošanās nosacījumu sniegšanu un datu subjektu tiesību iedzīvināšanu ir atbildīgs uzņēmums Facebook Ireland Ltd. Minēto informāciju klients var atrast attiecīgā sociālā tīkla interneta vietnē.
4. Personas datu glabāšanas laiks
Visos gadījumos klientu personas dati tiek aizsargāti ne ilgāk, kā tas ir nepieciešams konkrētu mērķu sasniegšanai, ievērojot Privātuma politikas noteikumus.
5. Sabiedrības klientu informēšana par Sabiedrības darbību (mārketinga paziņojumi)
5.1. Mārketinga paziņojumi tiek nosūtīti klientam tikai ar tā piekrišanu. Paziņojumi tiek sūtīt izmantojot e-pastu, SMS, zvanot, izmantojot sociālo tīklu platformas. Paziņojumi tiek sūtīti klientiem nolūkā tos informēt par Sabiedrības jaunumiem, produktiem, kā arī pakalpojumu kvalitātes izvērtēšanai.
5.2. Klients var jebkurā brīdī atteikties no minēto mārketinga paziņojumu saņemšanas, šādā kārtībā:
5.2.1. sazinoties ar Sabiedrību pa e-pastu: info@sgm.lv vai izmantojot atsaukšanas saiti paziņojumā, kas nosūtīts klientam pa e-pastu;
5.2.2. sazinoties ar Sabiedrības pārstāvjiem.
5.3. Atsakoties no tiešā mārketinga paziņojumiem, Sabiedrība atjauno klienta personas datu apstrādes iestatījumus, lai tiešā mārketinga paziņojumi klientam vairs netiktu sūtīti.
5.4. Klientam jāņem vērā, ka interneta veikals www.discomania.lv ir saistīts citiem pakalpojumu sniedzējiem (piemēram, norēķinu sistēmām u.tml.), tādēļ Sabiedrības sistēmās apstrādājamo personas datu atjaunošana var ilgt vairākas dienas.
5.5. Klientam jāņem vērā, ka pēc atteikšanās no tiešā mārketinga paziņojumiem, Sabiedrība turpinās klientam sniegt informāciju, kas saistīta ar klienta veiktajiem pasūtītajiem (piemēram, par pasūtījumu izpildes gaitu u.tml.).
6. Klienta tiesības
6.1. Klientam primāri ir šādas ar personas datu aizsardzības tiesības:
6.1.1. tiesības saņemt informāciju par personas datu apstrādi;
6.1.2. tiesības iepazīties ar saviem personas datiem, kurus Sabiedrība uzglabā;
6.1.3. tiesības pieprasīt labot klienta personas datus, kurus Sabiedrība glabā (lielāko daļu no tiem klients vara labot pats personīgi, pieslēdzoties savam kontam);
6.1.4. tiesības lūgt Sabiedrībai dzēst klienta personas datus (“tiesības būt aizmirstam”);
6.1.5. tiesības ierobežot klienta personas datu apstrādi;
6.1.6. tiesības nepiekrist, lai tiktu apstrādāti klienta personas dati;
6.1.7. tiesības nepiekrist, lai klienta personas dati tiek apstrādāti tiešā mārketinga nolūkos;
6.1.8. tiesības atsaukt piekrišanu par klienta personas datu apstrādi.
6.2. Gadījumā, ja klientam rodas jautājumi par savu personas datu aizsardzības tiesību realizāciju, klients var sazināties ar Sabiedrību info@sgm.lv.
6.3. Klienta tiesības saņemt informāciju par personas datu apstrādi. Informācija par klienta personas datu apstrādi klientam primāri tiek sniegta datu apkopošanas brīdī.
6.4. Klienta tiesības iepazīties ar saviem personas datiem, kurus Sabiedrība apstrādā. Klientam ir tiesības saņemt no Sabiedrības apstiprinājumu par to, vai Sabiedrība apstrādā klienta datus. Klientam ir tiesības iepazīties ar apstrādājamiem personas datiem un informāciju par to apstrādi, piemēram, ar personas datu apstrādes mērķi, ar personas datu kategorijām, ar personas datu saņēmējiem. Sabiedrība šādā gadījumā izsniegs klienta personas datu kopiju. Klientam ir tiesības saņemt savus personas datus sistematizētā, parasti izmantojamā un datorizēti nolasāmā formātā, ievērojot, ka šīs tiesības klients nevar izmantot tādā veidā un gadījumos, kad tas var negatīvi ietekmēt citu personu tiesības. Sabiedrībai ir tiesības atteikties sniegt klientam tā pieprasītos datus, ja to liedz normatīvo aktu prasības.
6.5. Klienta tiesības pieprasīt labot klienta personas datus, kurus Sabiedrība uzglabā. Klientam ir tiesības lūgt Sabiedrībai precizēt savus personas datus.
6.6. Klienta tiesības dzēst savus personas datus. Klients šīs tiesības var izmantot, ja: (1) personas dati vairs nav nepieciešami, lai tiktu sasniegti mērķi, kuriem tie tika vākti vai kā citādi apstrādāti; (2) klients atsauc savu piekrišanu un nav cita likumīga pamata datu apstrādei; (3) klients nepiekrīt, ka personas dati tiktu apstrādāti, lai sasniegtu likumīgās Sabiedrības vai trešās puses intereses; (4) personas dati tiek apstrādāti tiešā mārketinga nolūkos, (5) personas dati tika apstrādāti nelikumīgi; (6) personas datiem ir jābūt dzēstiem saskaņā ar Sabiedrībai piemērojamo tiesību aktu prasībām.
6.7. Klienta tiesības ierobežot klienta datu apstrādi. Klients šīs tiesības var izmantot šādos gadījumos: (1) lai apstrīdētu personas datu precizitāti; (2) klients nepiekrīt, ka tie tiek apstrādāti, pamatojoties uz likumīgām Sabiedrības vai trešās puses interesēm, līdz tiks pārbaudīts klienta nepiekrišanas pamatojums. Ierobežojot personas datu apstrādi, Sabiedrība turpina uzglabāt klienta personas datus, taču neturpina to apstrādi, izņemot: (1) ar klienta piekrišanu; (2) saistībā ar juridisko prasību celšanu, izpildi un aizstāvēšanu; (3) lai aizsargātu citu personu tiesības.
6.8. Klienta tiesības nepiekrist, lai tiktu apstrādāti klienta personas dati. Ja klients izsaka nepiekrišanu, Sabiedrība neturpina personas datu apstrādi, izņemot gadījumus, kad dati tiek apstrāde ir obligāta, pamatojoties uz normatīvo aktu prasībām.
6.9. Klienta tiesības nepiekrist, ka klienta personas dati tiek apstrādāti tiešā mārketinga nolūkos (ieskaitot profilēšanu tiešā mārketinga nolūkos). Ja klients tam nepiekrītat, Sabiedrība vairs neapstrādās klienta personas datus šajos nolūkos.
6.10. Gadījumā, ja klients vēlas iesniegt sūdzību datu aizsardzības uzraudzības iestādei, klientam jāvēršas Valsts datu aizsardzības inspekcijā. Neskatoties uz minēto, Sabiedrības politika ir jebkuru datu apstrādes problēmu jautājumu sākotnēji risināt kopīgi ar klientu, tādējādi atrodot klientam un Sabiedrībai savstarpēji piemērotu risinājumu.
7. Sīkdatņu izmantošanas kārtība
7.1. Sabiedrības interneta vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Tie ir maza apjoma datu faili, kas tiek ierakstīti klienta datorā, kas palīdz Sabiedrībai ātrāk un uzticamāk sniegt saturu. Gadījumos, kad klients apmeklē Sabiedrības vietni, izmanto Sabiedrības pakalpojumus, lietojumprogrammas, rīkus vai paziņojumu pārraides kanālus, Sabiedrība vai tās pilnvarotie pakalpojumu sniedzēji var izmantot sīkdatnes, kas palīdz Sabiedrībai uzlabot klientu apkalpošanas servisu, kā arī tas tiek darīts reklāmas nolūkos.
7.2. Parasti sīkdatnēs netiek glabāta nekāda informācija, kas varētu tieši identificēt lietotāja identitāti, taču klienta personīgā informācija, kuru Sabiedrība apstrādā, var tikt saistīta ar klienta datora vai citu iekārtu izmantošanu, tostarp ar interneta vietņu pārlūkošanu un citu ar sīkdatņu palīdzību iegūto un uzglabājamo informāciju.
7.3. Sabiedrība izmanto šādus klienta sīkdatņu pārvaldīšanas veidus:
7.3.1. Ārējie avoti;
7.3.2. Pārlūka iestatījumi;
7.3.3. Sabiedrības interneta vietnes sīkdatnes.
7.4. Sabiedrība var sadarboties ar trešajām pusēm, kurām ar Sabiedrības atļauju ir iespēja interneta vietnēs vai Sabiedrības pakalpojumu sniegšanu vietās, lietojumprogrammās un rīkos izvietot trešo pušu sīkdatnes. Šo pakalpojumu sniedzēji Sabiedrībai ļauj uzlabot klientu servisu, t.sk. tiesību aizsardzību. Minētajām trešo pušu sīkdatnēm tiek attiecīgi piemērota trešo pušu privātuma politika, tādēļ Sabiedrība neuzņemamas nekādu atbildību par trešo pušu sīkdatņu privātuma noteikumiem.
8. Bērnu personas datu apstrādes kārtība
8.1. Sabiedrības interneta vietnes ietvaros sniegtie pakalpojumi ir paredzēti tikai personām, kuras ir vecākas par 14 gadiem. Atsevišķās lojalitātes programmās vai konkursa nosacījumos var būt paredzēta cita, augstāka vai minimālā dalībnieku vecuma robeža. Tiešā mārketinga ziņojumiem var piekrist tikai personas, kas ir sasniegušas 18 gadu vecumu.
8.2. Gadījumā, ja Sabiedrībai būs pamatotas šaubas, ka tā apstrādā tādu personu datus, kuras ir jaunākas, nekā ir iepriekš norādīts, Sabiedrība dzēsīs šos personas datus no datu bāzēm.
9. Sabiedrības Privātuma politikas izmaiņas
9.1. Sabiedrība pastāvīgi pārskata un uzlabo savu Privātuma politiku, tādēļ tā var tikt mainīta.
9.2. Gadījumā, kad Privātuma politikā tiek veiktas izmaiņas, Sabiedrība par to paziņo savā interneta vietnē.
Atjaunots: 28.04.2023.